3/04/2017

Gaylord - 假日午餐



呢間Gaylord Indian Restaurant有多年歷史,
入面環境寬闊雅緻。

我哋係假日去嘅,
以尖沙咀嚟講午市時段仲咁寧靜,
實在非常難得。

不過無幾耐就有唔少食客入座,
同埋好多都係印度人或外藉人士為主,
侍應亦主要以英語溝通。

睇咗睇餐牌,
覺得散叫都唔係好抵食,
權衡之下決定食百幾蚊一位嘅Lunch Buffet。

食物都算有幾多選擇,
啲菜式嘅中文名係我上網搵,
可能會同實際有啲出入,
分別有Vada(小扁豆冬甩)、Idli(白米糕)、Saffron Pulao(印度米飯)、Vegetable Samosa(雜菜餡角)、Fish Amritsari(炸魚餅)。



同埋Sambhar(燉小扁豆)、Chicken Malai Tikka(香料烤雞)、Vegetable Jalfrezi(雜菜咖喱)、Chicken Makhani(牛油雞)、Lamb Bhuna(羊肉咖哩)、Saag Paneer(菠菜茅屋芝士)、Dal Makhani(豆子咖喱)。



另外仲有四款特色沙律以及多款醬料,
甜品方面有Soan Papdi、Mango Phirni(芒果米布甸)、Gulab Jamun(蜜汁圓球)、Seviyan Kheer(米粉布甸)。
呢度有啲菜式之前都未食過,
感覺都幾特別。



同唔少印度菜館一樣,
佢哋嘅Naan(烤餅)係廚師晌店入面烤製,
可以拎嚟點唔同嘅咖喱。



呢個Dosa就係第一次食,
薄薄嘅班戟皮入面包住薯蓉之類嘅嘢,
有少少似食緊法式可麗餅咁。



其中我最鍾意嘅係Saag Paneer,
入面嘅茅屋芝士質感偏硬,
食落好似硬豆腐,
打成蓉嘅菠菜就無乜辣味,
感覺都幾健康。

Fish Amritsari同Chicken Malai Tikka都係第一次食,
前者微辣而惹味,
後者就有好香嘅燒烤味。
Vegetable Samosa就幾健康飽肚,
Saffron Pulao入面啲印度米長長哋,
粒粒分明黏性低同比較乾身,
咬起嚟比我哋平日食到嘅白米脆口。

甜品方面我只係食咗Gulab Jamun,
原來係將牛奶揉成小圓球再落油炸,
之後就浸晌糖漿之中,
食落甜味極高,
就好似食緊一粒吸滿煉奶嘅小蛋糕咁,
不過都幾解辣。

沒有留言:

張貼留言